• pagina_intestazione_Bg

U Cungressu rinfurzeghja l'azione idrologica

In un cuntestu di periculi crescenti cum'è l'inundazioni è a siccità in certe parte di u mondu è di una pressione crescente nantu à e risorse idriche, l'Organizazione Meteorologica Mundiale rinfurzerà l'implementazione di u so pianu d'azione per l'idrologia.

Mani chì tenenu l'acqua

https://www.alibaba.com/product-detail/CE-River-Underground-Pipe-Network-Underpass_1601074942348.html?spm=a2747.product_manager.0.0.715271d2kUODgC

In un cuntestu di periculi crescenti cum'è l'inundazioni è a siccità in certe parte di u mondu è di una pressione crescente nantu à e risorse idriche, l'Organizazione Meteorologica Mundiale rinfurzerà l'implementazione di u so pianu d'azione per l'idrologia.

Una Assemblea Idrologica dedicata di dui ghjorni hà avutu locu durante u Cungressu Meteorologicu Mundiale per mette in risaltu u rolu cintrali di l'idrologia in l'approcciu di u Sistema Terrestre di l'OMM è in l'iniziativa Avvisi Precoci per Tutti.

U Cungressu hà rinforzatu a so visione à longu andà per l'idrologia. Hà appruvatu iniziative di previsione di l'inundazioni rinfurzate. Hà ancu sustinutu l'ubbiettivu principale di u Prugramma di Gestione Integrata di a Siccità di sviluppà una coordinazione glubale di sforzi per rinfurzà u monitoraghju di a siccità, l'identificazione di i risichi, a previsione di a siccità è i servizii d'alerta precoce. Hà sustinutu l'espansione di l'HelpDesk esistente nantu à a Gestione Integrata di l'Inundazioni è di l'HelpDesk nantu à a Gestione Integrata di a Siccità (IDM) per sustene a gestione di e risorse idriche in a so interezza.

Trà u 1970 è u 2021, i disastri ligati à l'inundazioni eranu i più prevalenti in termini di frequenza. I cicloni tropicali - chì combinanu ventu in cascata, precipitazioni è periculi d'inundazioni - eranu a principale causa di perdite umane è ecunomiche.

A siccità in u Cornu d'Africa, in grande parte di l'America Meridionale è in una parte di l'Europa, è l'inundazioni devastanti in Pakistan anu sconvoltu milioni di vite l'annu scorsu. A siccità s'hè trasfurmata in diluviu in parte di l'Europa (Italia settentrionale è Spagna) è in Somalia mentre u Cungressu si riuniva - illustrendu torna l'intensità crescente di l'eventi idrici estremi in un'era di cambiamenti climatichi.

https://www.alibaba.com/product-detail/CE-River-Underground-Pipe-Network-Underpass_1601074942348.html?spm=a2747.product_manager.0.0.715271d2kUODgC

Attualmente, 3,6 miliardi di persone anu un accessu inadegwatu à l'acqua almenu un mese à l'annu è si prevede chì questu aumenterà à più di 5 miliardi da u 2050, secondu u rapportu di l'OMM nantu à u Statu di e Risorse Idriche Mundiali. U scioglimentu di i ghiacciai porta a minaccia di una scarsità d'acqua imminente per parechji milioni di persone - è per via di quessa u Cungressu hà elevatu i cambiamenti in a criosfera à una di e priorità principali di l'OMM.

«Previsioni è gestione megliu di i periculi ligati à l'acqua sò cruciali per u successu di l'alerte anticipate per tutti. Vulemu assicurà chì nimu ùn sia surprisatu da una inundazione, è chì tutti sianu preparati per una siccità», hà dettu u secretariu generale di l'OMM, u prufessore Petteri Taalas. «L'OMM hà bisognu di rinfurzà è integrà i servizii idrologichi per sustene l'adattazione à i cambiamenti climatichi».

Un ostaculu maiò per furnisce suluzioni d'acqua efficienti è sustenibili hè a mancanza d'infurmazioni nantu à e risorse d'acqua attualmente dispunibili, a dispunibilità futura è a dumanda di cibo è energia. I decisori sò cunfruntati cù u listessu dilema quandu si tratta di risichi d'inundazione è di siccità.

Oghje, u 60% di i Stati membri di l'OMM segnalanu una diminuzione di e capacità in u monitoraghju idrologicu è dunque in a prestazione di supportu à e decisioni in u nexus acqua, energia, alimentazione è ecosistema. Più di u 50% di i paesi di u mondu sanu ùn anu micca un sistema di gestione di a qualità per i so dati relativi à l'acqua.

Per risponde à e sfide, l'OMM prumove un migliuramentu di u monitoraghju è di a gestione di e risorse idriche per mezu di u Sistema di Statu è Prospettive Idrologiche (HydroSOS) è di u Strumentu Globale di Supportu à l'Idrometria (HydroHub), chì sò avà in corsu di implementazione.

Pianu d'Azione Idrologica
L'OMM hà un Pianu d'Azione Idrologicu di vasta portata, cù ottu ambizioni à longu andà.

Nimu ùn hè surprisatu da una inundazione
Tutti sò preparati per a siccità
I dati idroclimatici è meteorologichi sustenenu l'agenda di a sicurezza alimentaria
Dati di alta qualità sustenenu a scienza
A scienza furnisce una basa solida per l'idrologia operativa
Avemu una cunniscenza approfondita di e risorse idriche di u nostru mondu
U sviluppu sustenibile hè sustinutu da l'infurmazioni idrologiche
A qualità di l'acqua hè cunnisciuta.
Sistema di Guida di l'Inundazioni Improvvise
L'Assemblea Idrologica hè stata ancu infurmata di u seminariu di l'Empowerment Femminile urganizatu da l'OMM in u quadru di u prughjettu di u Sistema di Guida di l'Inondazioni Improvvise u 25 è u 26 di maghju 2023.

Un gruppu sceltu di esperti di u seminariu hà spartutu i risultati di u seminariu cù a cumunità idrologica più larga, cumpresi strumenti per creà una rete di esperti prufessiunali motivati è eccezziunali, per rinfurzà e so capacità è per sviluppà u so massimu putenziale, micca solu per u so propiu benefiziu, ma per serve i bisogni suciali in u mondu sanu.

U Cungressu hà appruvatu a gestione proattiva di i risichi invece di a risposta tradiziunale à a siccità per mezu di una gestione reattiva di e crisi. Hà incuragitu i Membri à prumove è à rinfurzà a cuuperazione è l'accordi di gemellaggio trà i Servizii Meteorologichi è Idrologichi Naziunali è altre istituzioni ricunnisciute da l'OMM per migliurà a previsione è u monitoraghju di a siccità.

Pudemu furnisce una varietà di sensori di velocità di flussu di livellu radar idrograficu intelligenti

https://www.alibaba.com/product-detail/CE-River-Underground-Pipe-Network-Underpass_1601074942348.html?spm=a2747.product_manager.0.0.715271d2kUODgC

 

 


Data di publicazione: 11 di settembre di u 2024