stazione meteo cumpletamente senza filu.
A prima cosa chì vi accorgerete di u Tempest hè chì ùn hà micca un anemometru rotante per misurà u ventu cum'è a maiò parte di e stazioni meteorologiche o un cucchiaio basculante per misurà e precipitazioni. In fatti, ùn ci sò micca parti mobili.
Per a pioggia, ci hè un sensore tattile di pioggia in cima. Quandu e gocce d'acqua toccanu u tappettu, u dispusitivu si ricorda di a dimensione è di a frequenza di quelle gocce è e cunverte in dati di precipitazione.
Per misurà a velocità è a direzzione di u ventu, a stazione manda impulsi ultrasonici trà dui sensori è traccia questi impulsi.
Tutti l'altri sensori sò piattati in l'apparechju, ciò chì significa chì nunda ùn si consuma per via di l'esposizione à l'elementi. L'apparechju hè alimentatu da quattru pannelli solari chì sò situati intornu à a basa, dunque ùn ci hè bisognu di rimpiazzà e batterie. Per chì a stazione trasmetta dati, duverete cunnettevi à un picculu hub in casa vostra, ma per ciò chì riguarda a stazione stessa, ùn truverete micca fili.
Ma per quelli chì volenu scavà più in fondu, pudete ancu truvà infurmazioni nantu à Delta-T (un indicatore impurtante per truvà e cundizioni di spruzzatura ideali in agricultura), a temperatura di u bulbu umitu (in fondu un indicatore di stress termicu in u corpu umanu), a densità di l'aria. Indice UV, luminosità è radiazione solare.
Data di publicazione: 05-02-2024