Ci sò decine di avvisi di acqua bolle in tuttu u paese per e riserve.L'approcciu innovativu di una squadra di ricerca puderia aiutà à risolve stu prublema?
I sensori di cloru sò faciuli di pruduce, è cù l'aghjunzione di un microprocessore, permette à e persone di pruvà a so propria acqua per elementi chimichi - un bon indicatore di se l'acqua hè stata trattata è hè sicura per beie.
L'acqua potabile in e riserve di e Prime Nazioni hè statu un prublema per decennii.U guvernu federale hà impegnatu $ 1,8 miliardi in u bilanciu di u 2016 per finisce l'avvirtimenti di l'acqua bolle di longu tempu - ci sò attualmente 70 in tuttu u paese.
Ma i prublemi di l'acqua potabile varianu secondu a riserva.U Rubicon Lake, per esempiu, hè preoccupatu per l'impattu di u sviluppu di sabbia d'oliu vicinu.U prublema per u Gruppu di Six ùn hè micca u trattamentu di l'acqua, ma a consegna d'acqua.A riserva hà custruitu una pianta di trattamentu d'acqua di $ 41 milioni in u 2014, ma ùn hà micca fondi per mette i tubi da a pianta à i residenti lucali.Invece, permette à e persone di piglià l'acqua da a facilità gratuitamente.
Quandu Martin-Hill è a so squadra cuminciaru à impegnà cù a cumunità, anu scontru à livelli crescente di ciò chì ella chjama "ansietà di l'acqua".Parechje persone in e duie riserve ùn anu mai avutu l'acqua potabile pulita;i ghjovani, in particulare, teme ch'elli ùn anu mai fà.
"Ci hè un sensu di disperazione chì ùn avemu micca vistu 15 anni fà", disse Martin-Hill."A ghjente ùn capisce micca l'aborigeni - a vostra terra hè voi.Ci hè un dittu: "Semu l'acqua;l'acqua hè noi.Semu a terra;a terra hè noi.
Tempu di Postu: Feb-21-2024