In u settore mundiale di l'energie rinnuvevuli, u Cile hè torna una volta in prima linea. Recentemente, u Ministeru di l'Energia di u Cile hà annunziatu un pianu ambiziosu per installà tracker di sensori di scattering solare direttu cumpletamente automatizati in tuttu u paese per ottimizà l'efficienza di l'energia solare è prumove a trasfurmazione di a struttura energetica di u paese. Questa iniziativa marca un passu impurtante in l'innuvazione è l'applicazione di e tecnulugie di l'energie rinnuvevuli in Cile.
U Cile hà risorse abbundanti d'energia solare, in particulare in a regione sittintriunali di u desertu d'Atacama, induve l'intensità di a radiazione solare hè estremamente alta. In l'ultimi anni, u guvernu cilenu hà prumuvutu attivamente u sviluppu di l'energie rinnuvevuli, cù l'obiettivu di riduce a dipendenza da i combustibili fossili è di ghjunghje à l'ubbiettivu di u 70% d'energia rinnuvevule per u 2050. Tuttavia, l'efficienza di a generazione d'energia solare hè influenzata da parechji fattori, frà i quali a variazione di a radiazione solare diretta è sparsa hè unu di i fattori chjave.
Per catturà l'energia solare più precisamente è migliurà l'efficienza di a generazione d'energia, u Ministeru di l'Energia di u Cile hà decisu di implementà tracker di sensori di scattering solare direttu cumpletamente automatichi in e principali centrali solari in tuttu u paese.
U prugettu hè messu in opera da u Ministeru di l'Energia cilenu in cuuperazione cù parechje cumpagnie internaziunali di punta in u settore di a tecnulugia solare. U prugettu prevede d'installà più di 500 tracker di sensori di scattering solare direttu cumpletamente automatizati in centrali solari in tuttu u paese in trè anni. Quessi dispusitivi monitoreranu i cambiamenti in a radiazione solare in tempu reale è trasmetteranu i dati à un sistema di cuntrollu cintrali.
U tracker di sensori aghjusta automaticamente l'angulu per catturà in modu ottimale a radiazione solare diretta è sparsa. Cù questi dati, e centrale solari ponu aghjustà l'orientazione è l'angulu di i pannelli solari in tempu reale per assicurà un usu massimu di e risorse di energia solare.
U prugettu utilizeghja e tecnulugie più recenti di l'Internet di e Cose (IoT) è di l'intelligenza artificiale (IA). I sensori trasmettenu dati via una rete wireless à una piattaforma cloud, è l'algoritmi di IA analizzeranu i dati per furnisce raccomandazioni di efficienza è ottimizazione di a generazione di energia in tempu reale. Inoltre, a squadra di analisi di i dati analizzerà i dati à longu andà per valutà a distribuzione è e tendenze di cambiamentu di e risorse di energia solare in diverse regioni, è furnisce una basa scientifica per u situ è a custruzione di e future centrali solari.
Intervenendu à a ceremonia di lanciu, u Ministru di l'Energia di u Cile hà dettu: "Stu prughjettu innovativu migliurà significativamente a nostra efficienza di l'energia solare è prumove a trasfurmazione di a struttura energetica di u paese. Monitorizendu è ottimizendu l'usu di a radiazione solare in tempu reale, pudemu aumentà a generazione di elettricità, riduce u sprecu di energia è riduce u costu di a generazione di elettricità. Questu ùn hè micca solu una svolta impurtante in a tecnulugia di l'energie rinnuvevuli, ma ancu un passu chjave versu u raggiungimentu di i nostri Obiettivi di Sviluppu Sostenibile".
L'Associazione Chilena di l'Industria Solare hà elogiatu u prugettu. U presidente di l'associazione hà dettu: "L'applicazione di tracciatori di sensori di scattering solare direttu cumpletamente automatichi renderà e nostre centrale solari più intelligenti è efficienti. Questu ùn solu aiuterà à migliurà l'efficienza di a generazione di energia, ma ancu à migliurà a stabilità è l'affidabilità di a generazione di energia solare, furnendu una forte garanzia per a sicurezza energetica di u Cile".
À misura chì u prugettu avanza, u Cile prevede di allargà l'applicazione di tracciatori di sensori di scattering solare direttu cumpletamente automatizati à più centrali solari in i prossimi anni, è d'introduce gradualmente altre tecnulugie avanzate di energie rinnuvevuli, cum'è u ventu, l'acqua è i sistemi di almacenamiento di energia. L'applicazione di ste tecnulugie aumenterà ulteriormente a proporzione di energie rinnuvevuli in Cile è prumoverà a trasfurmazione verde di a struttura energetica naziunale.
L'iniziative innovative di u Cile in u campu di l'energie rinnuvevuli ùn solu portanu nuove opportunità di sviluppu per u paese, ma furniscenu ancu un mudellu per altri paesi è regioni di u mondu. Attraversu l'innuvazione scientifica è tecnologica, u Cile si move versu un avvene più verde, più intelligente è più sustenibile.
Per più infurmazione,
Per piacè cuntattate Honde Technology Co., LTD.
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 10 di ghjennaghju di u 2025