• pagina_intestazione_Bg

Caratteristiche di i sensori ottici d'ossigenu dissoltu per a qualità di l'acqua

I sensori ottici d'ossigenu dissoltu (ODO), cunnisciuti ancu cum'è sensori basati nantu à a fluorescenza, sò una tecnulugia muderna chì cuntrasta cù i metudi tradiziunali di l'elettrodi à membrana (celle Clark). A so caratteristica principale hè l'usu di l'estinzione di a fluorescenza per misurà a cuncentrazione di l'ossigenu dissoltu in l'acqua.

https://www.alibaba.com/product-detail/Fluorescence-Dissolved-Oxygen-Sensor-Dedicated-to_1601558483632.html?spm=a2700.micro_product_manager.0.0.5d083e5f4fJSfp

Principiu di travagliu:
A punta di u sensore hè cuperta da una membrana impregnata di un colorante fluorescente. Quandu questu colorante hè eccitatu da una lunghezza d'onda specifica di luce blu, emette luce rossa. Se e molecule d'ossigenu sò presenti in l'acqua, si scontranu cù e molecule di colorante eccitate, causendu una riduzione di l'intensità di fluorescenza è una durata di vita di fluorescenza più corta. Misurendu questu cambiamentu di durata di vita o intensità di fluorescenza, a concentrazione d'ossigenu dissoltu pò esse calculata accuratamente.

Caratteristiche principali:

  1. Nisun cunsumu d'ossigenu, nisun elettrolitu:
    • Questa hè a differenza più fundamentale da u metudu di l'elettrodu di membrana. I sensori ottici ùn cunsumanu micca ossigenu da u campione, furnendu risultati più precisi, in particulare in corpi d'acqua à bassu flussu o statichi.
    • Ùn ci hè bisognu di rimpiazzà l'elettroliti o e membrane, riducendu significativamente a manutenzione.
  2. Bassa manutenzione, alta stabilità:
    • Nisun prublema cù l'intasamentu di a membrana, l'avvelenamentu di l'elettrodi o a contaminazione di l'elettroliti.
    • Intervalli di calibrazione longhi, chì spessu necessitanu calibrazione solu ogni pochi mesi o ancu di più.
  3. Risposta rapida è alta precisione:
    • Risposta assai rapida à i cambiamenti di l'ossigenu dissoltu, chì permette a cattura in tempu reale di i cambiamenti dinamici di a qualità di l'acqua.
    • E misurazioni ùn sò micca affettate da a velocità di u flussu o da e sostanze interferenti cum'è i sulfuri, offrendu una precisione è una stabilità superiori à i metudi tradiziunali.
  4. Deriva minima à longu andà:
    • E proprietà di u colorante fluorescente sò assai stabili, ciò chì risulta in una deriva minima di u signale è garantisce l'affidabilità di a misurazione à longu andà.
  5. Facilità d'usu:
    • Tipicamente plug-and-play, senza bisognu di un longu tempu di polarizazione dopu l'avviu; prontu per a misurazione immediata.

Svantaghji:

  • Costu iniziale più altu: Tipicamente più caru chè i sensori tradiziunali à elettrodi di membrana.
  • A membrana fluorescente hà una durata di vita finita: Ancu s'ella hè di longa durata (di solitu 1-3 anni), a membrana si fotodegraderà o si sporcherà è richiederà a sostituzione.
  • Incrostazioni potenziali da olii è alghe: Un rivestimentu pesante d'oliu o di bioincrostazioni nantu à a superficia di u sensore pò interferisce cù l'eccitazione è a ricezione di a luce, ciò chì richiede a pulizia.

2. Scenarii d'applicazione

Per via di e so eccellenti caratteristiche, i sensori ottici di l'ossigenu dissoltu sò largamente usati in diversi campi chì necessitanu un monitoraghju continuu è precisu di l'ossigenu dissoltu:

  1. Impianti di trattamentu di l'acque reflue:
    • Una applicazione critica. Aduprata per monitorà l'OD in i serbatoi d'aerazione è e zone aerobiche/anaerobiche per ottimizà l'aerazione, permettendu un cuntrollu precisu per u risparmiu energeticu è una migliore efficienza di trattamentu.
  2. Monitoraghju di i Corpi Idrici Naturali (Fiumi, Laghi, Bacini Idrici):
    • Adupratu in stazioni di monitoraghju ambientale per valutà a capacità di autodepurazione di un corpu d'acqua, u statu di eutrofizazione è a putenziale ipossia, furnendu dati per a prutezzione ecologica.
  3. Acquacultura:
    • L'OD hè a linea di vita di l'acquacoltura. I sensori ottici permettenu un monitoraghju 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7 in stagni è vasche. Puderanu attivà allarmi è attivà automaticamente l'aeratori quandu i livelli scendenu troppu bassi, impedendu a morte di i pesci è pruteggendu a pruduzzione.
  4. Ricerca scientifica:
    • Adupratu in indagini oceanografiche, studii limnologichi è esperimenti ecotossicologichi induve i dati DO di alta precisione è bassa interferenza sò essenziali.
  5. Acqua di Prucessu Industriale:
    • In sistemi cum'è l'acqua di raffreddamentu di e centrale elettriche è di e centrale chimiche, u monitoraghju di l'OD per cuntrullà a corrosione è u biofouling.

3. Studiu di casu d'applicazione in Filippine

Cum'è una nazione archipelagica, l'ecunumia di e Filippine si basa assai nantu à l'acquacoltura è u turismu, mentre chì si trova ancu di fronte à sfide di l'inquinamentu di l'acqua da l'urbanizazione. Dunque, u monitoraghju di a qualità di l'acqua, in particulare per l'ossigenu dissoltu, hè di primura.

Studiu di casu: Sistema intelligente di monitoraghju è aerazione di l'OD in e zone d'acquacoltura di Laguna de Bay

Sfondate:
Laguna de Bay hè u più grande lagu di e Filippine, è e zone circustanti sò cruciali per l'acquacoltura, principalmente per a Tilapia è u Milkfish (Bangus). Tuttavia, u lagu hè minacciatu da l'eutrofizazione. Durante i mesi caldi d'estate, a stratificazione di l'acqua pò purtà à l'ipossia in i strati più prufondi, causendu spessu morti massicce di pesci ("uccisioni di pesci"), cù conseguenti perdite ecunomiche significative per l'agricultori.

Soluzione di l'applicazione:
L'Uffiziu di a Pesca è di e Risorse Acquatiche (BFAR), in cullaburazione cù i guverni lucali, hà prumuvutu l'usu di un sistema intelligente di monitoraghju è di cuntrollu di a qualità di l'acqua basatu annantu à sensori ottici d'ossigenu dissoltu in l'allevamenti cummerciali à grande scala è in e zone chjave di u lavu.

Cumponenti di u sistema è flussu di travagliu:

  1. Nodi di Monitoraghju: Boe di qualità di l'acqua multiparametriche equipaggiate cù sensori ottici DO sò state spiegate in diversi punti in i stagni di pisci (in particulare in e zone più prufonde) è in lochi chjave in u lavu. Quessi sensori sò stati scelti perchè:
    • Bassa manutenzione: U so funziunamentu senza manutenzione à longu andà hè ideale per e zone cù persunale tecnicu limitatu.
    • Resistenza à l'interferenza: Menu propensu à i guasti per via di l'incrostazioni in acque di acquacoltura ricche di organicu è torbide.
    • Dati in tempu reale: Capacità di furnisce dati ogni minutu, chì permette a rilevazione rapida di cali improvvisi di DO.
  2. Trasmissione di dati: I dati di i sensori sò trasmessi in tempu reale via rete wireless (per esempiu, GPRS/4G o LoRa) à una piattaforma cloud è à l'applicazioni mobili di l'agricultori.
  3. Cuntrollu intelligente è avvisu precoce:
    • Latu di a piattaforma: A piattaforma cloud hè impostata cù limiti d'allarme DO (per esempiu, sottu à 3 mg/L).
    • Da parte di l'utilizatore: L'agricultori ricevenu avvisi sonori/visivi, SMS o notifiche di l'app.
    • Cuntrollu Automaticu: U sistema pò attivà automaticamente l'aeratori finu à chì i livelli di DO sianu ripristinati à un intervallu sicuru.

Risultati:

  • Mortalità di i pesci ridotta: L'avvisi precoci è l'aerazione automatica anu impeditu cù successu parechji eventi di morte di i pesci causati da livelli di DO criticamente bassi durante a notte o a prima mattina.
  • Migliurazione di l'efficienza agricula: L'agricultori ponu gestisce l'alimentazione è l'aerazione in modu più scientificu, riducendu i costi di l'elettricità (evitendu u funziunamentu 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7 di l'aeratori) è migliurendu i rapporti di cunversione alimentaria è i tassi di crescita di i pesci.
  • Dati per a Gestione Ambientale: E stazioni di monitoraghju in u lavu furniscenu à BFAR dati DO spatiotempurali à longu andà, aiutendu à analizà e tendenze di l'eutrofizazione è à formulà pulitiche di gestione di u lavu più scientifiche.

Riassuntu:
In i paesi in via di sviluppu cum'è e Filippine, induve l'acquacoltura hè cunfruntata à risichi elevati è l'infrastrutture ponu esse messe à prova, i sensori ottici d'ossigenu dissoltu si sò dimustrati un strumentu tecnologicu ideale per l'acquacoltura di precisione è a gestione ambientale intelligente per via di a so durabilità, a so bassa manutenzione è a so alta affidabilità. Ùn solu aiutanu l'agricultori à mitigà i risichi è à aumentà u redditu, ma furniscenu ancu un putente supportu di dati per a prutezzione di i preziosi ecosistemi acquatici di e Filippine.

https://www.alibaba.com/product-detail/Digital-Rs485-Water-Quality-Monitoring-Fish_1600335982351.html?spm=a2747.product_manager.0.0.60f171d2aAIijw

Pudemu ancu furnisce una varietà di suluzioni per

1. Misuratore portatile per a qualità di l'acqua multiparametru

2. Sistema di boe galleggianti per a qualità di l'acqua multiparametru

3. Spazzola di pulizia automatica per sensore d'acqua multiparametru

4. Set cumpletu di servitori è moduli wireless software, supporta RS485 GPRS /4g/WIFI/LORA/LORAWAN

Per più SENSORE infurmazione,

Per piacè cuntattate Honde Technology Co., LTD.

Email: info@hondetech.com

Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com

Tel: +86-15210548582

 


Data di publicazione: 30 d'ottobre di u 2025