• pagina_intestazione_Bg

A manta di neve di a California hè avà una di e più grande di sempre, purtendu sollievu da a siccità è preoccupazioni per l'inundazioni.

SACRAMENTO, Calif. – U Dipartimentu di e Risorse Idriche (DWR) hà realizatu oghje u quartu studiu di a neve di a stagione à a stazione Phillips. U studiu manuale hà registratu 126,5 pollici di prufundità di a neve è un equivalente in acqua di neve di 54 pollici, chì hè u 221 per centu di a media per questa località u 3 d'aprile. L'equivalente in acqua di neve misura a quantità d'acqua cuntenuta in u mantellu di neve è hè una cumpunente chjave di e previsioni di furnimentu d'acqua di u DWR. E letture elettroniche di u DWR da 130 sensori di neve piazzati in tuttu u statu indicanu chì l'equivalente in acqua di neve di u mantellu di neve in tuttu u statu hè 61,1 pollici, o u 237 per centu di a media per questa data.

«E timpeste è l'inundazioni severe di quest'annu sò l'ultimu esempiu chì u clima di a California diventa più estremu», hà dettu a direttrice di u DWR, Karla Nemeth. «Dopu à i trè anni più secchi mai registrati è à l'impatti devastanti di a siccità nantu à e cumunità in tuttu u statu, u DWR s'hè rapidamente spostatu nantu à a risposta à l'inundazioni è à a previsione di u prossimu scioglimentu di a neve. Avemu furnitu assistenza per l'inundazioni à parechje cumunità chì solu uni pochi mesi fà eranu sottumesse à gravi impatti di a siccità».

Cum'è l'anni di siccità anu dimustratu chì u sistema idricu di a California hè di fronte à novi sfide climatiche, quest'annu mostra cumu l'infrastruttura d'inundazioni di u statu continuerà à affruntà sfide climatiche per spustà è almacenà a più grande quantità pussibule di queste acque d'inundazione.

U risultatu di u 1 d'aprile di quest'annu da a rete di sensori di neve à livellu statale hè più altu ch'è qualsiasi altra lettura dapoi chì a rete di sensori di neve hè stata creata à a mità di l'anni 1980. Prima di a creazione di a rete, u riassuntu statale di u 1 d'aprile di u 1983 da e misurazioni manuali di u percorsu di neve era di 227 per centu di a media. U riassuntu statale di u 1 d'aprile di u 1952 per e misurazioni di u percorsu di neve era di 237 per centu di a media.

«U risultatu di quest'annu serà cunsideratu cum'è unu di i più grandi anni di neve mai registrati in California», hà dettu Sean de Guzman, direttore di l'Unità di Rilevamenti di Neve è Previsioni di l'Approvvigionamentu Idricu di DWR. «Mentre chì e misurazioni di u percorsu di neve di u 1952 anu mostratu un risultatu simile, ci eranu menu percorsi di neve à quellu tempu, rendendu difficiule u paragone cù i risultati d'oghje. Siccomu sò stati aghjunti percorsi di neve supplementari annantu à l'anni, hè difficiule di paragunà i risultati accuratamente in i decennii cù precisione, ma u percorsu di neve di quest'annu hè sicuramente unu di i più grandi chì u statu hà vistu dapoi l'anni 1950».

Per e misurazioni di u corsu di a neve in California, solu u 1952, u 1969 è u 1983 anu registratu risultati à livellu statale sopra à u 200% di a media di u 1 aprile. Mentre hè sopra à a media in tuttu u statu quest'annu, u manto nevosu varieghja cunsiderabilmente per regione. U manto nevosu di a Sierra Meridionale hè attualmente à u 300% di a so media di u 1 aprile è a Sierra Centrale hè à u 237% di a so media di u 1 aprile. Tuttavia, a Sierra Settentrionale critica, induve si trovanu i più grandi riservi d'acqua superficiale di u statu, hè à u 192% di a so media di u 1 aprile.

E timpeste di quest'annu anu causatu impatti in tuttu u statu, cumprese inundazioni in a cumunità di Pajaro è in e cumunità di i contee di Sacramento, Tulare è Merced. U FOC hà aiutatu i Californiani furnendu più di 1,4 milioni di sacchi di sabbia, più di 1 milione di piedi quadrati di teli di plastica è più di 9.000 piedi di muru di rinforzu musculare, in tuttu u statu dapoi ghjennaghju.

U 24 di marzu, u DWR hà annunziatu un aumentu di e cunsegne previste di u State Water Project (SWP) à 75 per centu, da u 35 per centu annunziatu in ferraghju, per via di u miglioramentu di l'approvvigionamentu idricu di u statu. U guvernatore Newsom hà riduttu alcune disposizioni d'emergenza per a siccità chì ùn sò più necessarie per via di u miglioramentu di e cundizioni idriche, mantenendu altre misure chì cuntinueghjanu à custruisce a resilienza idrica à longu andà è chì sustenenu e regioni è e cumunità chì sò sempre cunfruntate à sfide di approvvigionamentu idricu.

Mentre e timpeste invernali anu aiutatu u mantellu nevosu è i riservori, i bacini d'acqua sutterranee sò assai più lenti à ricuperà. Parechje zone rurale anu sempre prublemi di furnimentu d'acqua, in particulare e cumunità chì dipendenu da e risorse d'acqua sutterranee chì sò state esaurite per via di una siccità prolungata. E cundizioni di siccità à longu andà in u bacinu di u fiume Colorado continueranu ancu à influenzà l'approvvigionamentu d'acqua per milioni di Californiani. U statu cuntinueghja à incuragisce

https://www.alibaba.com/product-detail/WIRELESS-MODULE-4G-GPRS-WIFL-LORAWAN_1600467581260.html?spm=a2747.manage.0.0.198671d2kJnPE2


Data di publicazione: 21 di ferraghju 2024