L'agricultori di u Minnesota averanu prestu un sistema d'infurmazione più robustu nantu à e cundizioni climatiche per aiutà à piglià decisioni agronomiche.
L'agricultori ùn ponu micca cuntrullà u tempu, ma ponu aduprà l'infurmazioni nantu à e cundizioni climatiche per piglià decisioni. L'agricultori di u Minnesota prestu averanu un sistema d'infurmazioni più robustu da quale attingere.
Durante a sessione di u 2023, l'Assemblea Legislativa di u statu di Minnesota hà attribuitu 3 milioni di dollari da u Fondu per l'Acqua Pulita à u Dipartimentu di l'Agricultura di u Minnesota per migliurà a rete meteorologica agricula di u statu. U statu hà attualmente 14 stazioni meteorologiche gestite da l'MDA è 24 gestite da a Rete Meteorologica Agricola di u Dakota di u Nordu, ma u finanziamentu statale duveria aiutà u statu à installà decine di siti supplementari.
«Cù questu primu giru di finanziamentu, speremu d'installà circa 40 stazioni meteorologiche in i prossimi dui o trè anni», dice Stefan Bischof, un idrologu di a MDA. «U nostru scopu finale hè di avè una stazione meteorologica à circa 20 chilometri da a maiò parte di e terre agricule in Minnesota per pudè furnisce quelle informazioni meteorologiche lucali».
Bischof dice chì i siti raccoglieranu dati basi cum'è a temperatura, a velocità è a direzzione di u ventu, e precipitazioni, l'umidità, u puntu di rugiada, a temperatura di u terrenu, a radiazione solare è altre metriche meteorologiche, ma l'agricultori è altri puderanu ricavà da una gamma assai più larga d'infurmazioni.
U Minnesota hè in partenariatu cù NDAWN, chì gestisce un sistema di circa 200 stazioni meteorologiche in u Nordu Dakota, u Montana è u Minnesota occidentale. A rete NDAWN hà cuminciatu à operà largamente in u 1990.
Ùn reinventate micca a rota
In cullaburazione cù NDAWN, l'MDA puderà sfruttà un sistema chì hè digià sviluppatu.
«E nostre informazioni saranu integrate in i so strumenti agriculi ligati à u clima, cum'è l'usu di l'acqua di e culture, i gradi di ghjornu di crescita, a modellistica di e culture, a previsione di e malatie, a pianificazione di l'irrigazione, l'alerte d'inversione di temperatura per l'applicatori è una quantità di diversi strumenti agriculi chì e persone ponu aduprà per guidà e decisioni agronomiche», dice Bischof.
«NDAWN hè un strumentu di gestione di i risichi climatichi», spiega u direttore di NDAWN, Daryl Ritchison. «Utilizemu u clima per aiutà à prevede a crescita di e culture, per guidà e culture, guidà e malatie, per aiutà à determinà quandu l'insetti emergeranu - un saccu di cose. I nostri usi vanu ancu assai al di là di l'agricultura».
Bischof dice chì a rete meteorologica agricula di u Minnesota si associerà cù ciò chì NDAWN hà digià sviluppatu per pudè mette più risorse à custruzzione di stazioni meteorologiche. Siccomu u Dakota di u Nordu hà digià a tecnulugia è i prugrammi informatichi necessarii per raccoglie è analizà i dati meteorologichi, avia sensu di fucalizza si nantu à l'installazione di più stazioni.
L'MDA hè in traccia d'identificà siti putenziali per e stazioni meteorologiche in a regione agricula di u Minnesota. Ritchison dice chì i siti necessitanu solu una superficia di circa 10 iarde quadrate è spaziu per una torre alta circa 30 piedi. I siti preferiti devenu esse relativamente piatti, luntanu da l'arburi è accessibili tuttu l'annu. Bischof spera di installà da 10 à 15 sta estate.
Impattu largu
Mentre l'infurmazioni raccolte in e stazioni saranu focalizate nantu à l'agricultura, altre entità cum'è l'agenzie guvernamentali utilizanu l'infurmazioni per piglià decisioni, cumprese quandu mette in opera o eliminà restrizioni di pesu stradale.
Bischof dice chì u sforzu per allargà a rete di u Minnesota hà ricevutu un vastu sustegnu. Parechje persone vedenu l'utilità di avè informazioni meteo lucali per aiutà à guidà e decisioni agronomiche. Alcune di queste scelte agricule anu implicazioni di vasta portata.
«Avemu un benefiziu per l'agricultori è ancu un benefiziu per e risorse idriche», dice Bischof. «Cù i soldi chì venenu da u Fondu per l'Acqua Pulita, l'infurmazioni da queste stazioni meteorologiche aiuteranu à guidà e decisioni agronomiche chì ùn solu beneficeranu l'agricultore, ma minimizeranu ancu l'impatti nantu à e risorse idriche aiutendu questi cultivatori à utilizà megliu l'input di e culture è l'acqua.
"L'ottimisazione di e decisioni agronomiche prutege l'acqua superficiale impedendu u muvimentu fora di u situ di pesticidi chì ponu andà versu l'acqua superficiale vicina, impedendu a perdita di letame è di prudutti chimichi per e culture in u scorrimentu versu l'acqua superficiale; minimizendu a lisciviazione di nitrati, letame è prudutti chimichi per e culture in l'acqua sottuterranea; è massimizendu l'efficienza di l'usu di l'acqua d'irrigazione."
Data di publicazione: 19 d'aostu 2024