Una stazione meteorologica automatica sofisticata hè stata implementata in u distrettu di Kulgam in u Kashmir Meridionale in un sforzu strategicu per migliurà e pratiche orticole è agricule cù informazioni meteorologiche in tempu reale è analisi di u terrenu.
L'installazione di a stazione meteorologica face parte di u Prugramma di Sviluppu di l'Agricultura Olistica (HADP), operativu in Krishi Vigyan Kendra (KVK) in a zona di Pombai di Kulgam.
«A stazione meteorologica hè stata stallata principalmente per benefiziu di a cumunità agricula. A stazione meteorologica multifunzionale offre aghjurnamenti cumpleti in tempu reale nantu à diversi fattori, cumprese a direzzione di u ventu, a temperatura, l'umidità, a velocità di u ventu, a temperatura di u terrenu, l'umidità di u terrenu, a radiazione solare, l'intensità solare è insights nantu à l'attività di i parassiti», hà dettu Manzoor Ahmad Ganai, scientistu senior è capu di KVK Pombai Kulgam.
Mettendu in risaltu l'impurtanza di a stazione, Ganai hà ancu messu in risaltu chì u so scopu principale hè a rilevazione di i parassiti è furnisce à l'agricultori avvisi precoci nantu à e minacce potenziali per u so ambiente. Inoltre, hà aghjustatu chì in casu chì u spray sia lavato via da a pioggia, pò purtà à infezioni da scabbia è fungine chì attaccanu i frutteti. L'approcciu proattivu di a stazione meteorologica permette à l'agricultori di piglià decisioni puntuali, cum'è a pianificazione di i spray per i frutteti basati nantu à e previsioni meteorologiche, impedendu perdite ecunomiche per via di l'alti costi è di u travagliu assuciati à i pesticidi.
Ganai hà ancu messu in risaltu chì a stazione meteorologica hè una iniziativa di u guvernu, è a ghjente duveria prufittà di tale sviluppu.
Data di publicazione: 25 d'aprile di u 2024