U guvernu australianu hà piazzatu sensori in alcune parti di a Grande Barriera Corallina per registrà a qualità di l'acqua.
A Grande Barriera Corallina copre una superficia di circa 344 000 chilometri quadrati à u largu di a costa nord-est di l'Australia. Cuntene centinaie d'isule è migliaia di strutture naturali chjamate barriere coralline.
I sensori misuranu i livelli di sedimenti è di materiale di carbone chì scorrenu da u fiume Fitzroy in Keppel Bay in Queensland. Questa zona si trova in a parte miridiunali di a Grande Barriera Corallina. Queste sustanze ponu dannà a vita marina.
U prugramma hè amministratu da l'Organizazione di Ricerca Scientifica è Industriale di u Commonwealth (CSIRO), un'agenzia di u guvernu australianu. L'agenzia hà dettu chì u travagliu usa sensori è dati satellitari per misurà i cambiamenti in a qualità di l'acqua.
Sicondu l'esperti, a qualità di e vie navigabili custiere è interne di l'Australia hè minacciata da l'aumentu di e temperature, l'urbanizazione, a deforestazione è l'inquinamentu.
Alex Held hè u presentatore di u prugramma. Hà dettu à VOA chì u sedimentu puderia esse dannusu per a vita marina perchè blocca a luce solare da u fondu marinu. A mancanza di luce solare pò dannà a crescita di e piante marine è altri organismi. U sedimentu si deposita ancu sopra à e barriere coralline, affettendu a vita marina quì.
I sensori è i satelliti seranu aduprati per misurà l'efficacità di i prugrammi destinati à riduce u flussu o u scaricu di sedimenti fluviali in mare, hà dettu Held.
Held hà nutatu chì u guvernu australianu hà messu in opera una quantità di prugrammi destinati à riduce l'impattu di i sedimenti nantu à a vita marina. Quessi includenu permette à e piante di cresce longu i letti di i fiumi è altri corpi d'acqua per impedisce à i sedimenti di entre.
L'ambientalisti avvertenu chì a Grande Barriera Corallina hè cunfruntata à parechje minacce. Queste includenu u cambiamentu climaticu, l'inquinamentu è u scorrimentu agriculu. A barriera corallina si stende per circa 2.300 chilometri è hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Mundiale di e Nazioni Unite dapoi u 1981.
L'urbanizazione hè u prucessu per u quale sempre più persone lascianu e zone rurale è venenu à campà in e cità.
Data di publicazione: 31 di ghjennaghju di u 2024