• pagina_intestazione_Bg

Inquinamentu atmosfericu: u Parlamentu adotta una lege rivista per migliurà a qualità di l'aria

Limiti più severi per u 2030 per parechji inquinanti atmosferichi
L'indici di qualità di l'aria devenu esse paragunabili in tutti i stati membri
Accessu à a ghjustizia è dirittu à l'indennizazione per i citadini
L'inquinamentu atmosfericu provoca circa 300 000 morti premature à l'annu in l'UE

A lege rivista hà per scopu di riduce l'inquinamentu atmosfericu in l'UE per un ambiente pulitu è sanu per i citadini, è di realizà a visione di l'UE di inquinamentu atmosfericu zero da u 2050.

U Parlamentu hà aduttatu mercuri un accordu puliticu pruvisoriu cù i paesi di l'UE nantu à e nuove misure per migliurà a qualità di l'aria in l'UE affinchì ùn sia più dannosa per a salute umana, l'ecosistemi naturali è a biodiversità, cù 381 voti à favore, 225 contru è 17 astensioni.

E nove regule stabiliscenu limiti è valori obiettivo più severi per u 2030 per l'inquinanti cù un impattu severu nantu à a salute umana, cumprese e particelle (PM2.5, PM10), NO2 (diossidu d'azotu) è SO2 (diossidu di zolfu). I Stati membri ponu dumandà chì a scadenza di u 2030 sia rinviata finu à dece anni, se sò soddisfatte cundizioni specifiche.

Sè e nove regule naziunale sò viulate, e persone affettate da l'inquinamentu atmosfericu puderanu piglià azzioni legali, è i citadini puderanu riceve una compensazione s'è a so salute hè stata dannighjata.

Più punti di campionamentu di a qualità di l'aria saranu ancu stallati in e cità è l'indici di qualità di l'aria attualmente frammentati in tutta l'UE diventeranu paragunabili, chjari è dispunibili publicamente.

Pudete leghje più nantu à e nuove regule in u comunicatu di stampa dopu à l'accordu cù i paesi di l'UE. Una cunferenza stampa cù u relatore hè prevista per u mercuri 24 d'aprile à 14.00 CET.

Dopu à u votu, u relatore Javi López (S&D, ES) hà dettu: "Aghjurnendu e norme di qualità di l'aria, alcune di e quali sò state stabilite quasi duie decennie fà, l'inquinamentu serà dimezzatu in tutta l'UE, aprendu a strada à un futuru più sanu è più sustenibile. Grazie à u Parlamentu, e regule aghjurnate migliuranu u monitoraghju di a qualità di l'aria è pruteggenu i gruppi vulnerabili in modu più efficace. Oghje hè una vittoria significativa in u nostru impegnu cuntinuu per assicurà un ambiente più sicuru è più pulitu per tutti l'Europei".

A lege deve avà esse aduttata da u Cunsigliu, prima di esse publicata in u Ghurnale ufficiale di l'UE è di entre in vigore 20 ghjorni dopu. I paesi di l'UE averanu tandu dui anni per applicà e nuove regule.

L'inquinamentu atmosfericu cuntinueghja à esse a prima causa ambientale di morte prematura in l'UE, cù circa 300 000 morti premature à l'annu (verificate quì per vede quantu hè pulita l'aria in e cità europee). In uttrovi 2022, a Cummissione hà prupostu una revisione di e regule di qualità di l'aria di l'UE cù obiettivi più ambiziosi per u 2030 per ghjunghje à l'ubbiettivu di inquinamentu zero da u 2050 in cunfurmità cù u Pianu d'Azione per l'Inquinamentu Zero.

Pudemu furnisce sensori di rilevazione di gas cù diversi parametri, chì ponu monitorà efficacemente u gas in tempu reale!

https://www.alibaba.com/product-detail/CE-MULTI-FUNCTIONAL-ONLINE-INDUSTRIAL-AIR_1600340686495.html?spm=a2747.manage.0.0.1cd671d2iumT2T


Data di publicazione: 29 d'aprile di u 2024