Un novu sistema di sensori di l'Internet di e Cose (IoT) à pocu costu puderia aiutà u settore di l'acquacoltura à luttà contr'à l'effetti di u cambiamentu climaticu permettendu à i piscicultori di rilevà, monitorà è gestisce a qualità di l'acqua in tempu reale.
Vista aerea di una piscicultura à u tramontu.
Gabbie di tilapia nant'à u lavu Vittoria Aquasen hà per scopu di fà sensori accessibili à l'operatori di l'acquacoltura in i paesi in via di sviluppu.
Pò esse adattatu per pruvà una gamma di variabili in l'acqua, cum'è a temperatura, l'ossigenazione, a salinità è a presenza di sustanzi chimichi cum'è u cloru.
Survegliendu a qualità di l'acqua in tempu reale, i sensori IoT generanu dati chì ponu esse monitorati à distanza via un dispositivu mobile è informanu a presa di decisioni. Hè particularmente destinatu à e zone chì dipendenu da settori sensibili à u clima cum'è l'acquacoltura, è ancu à e zone propensi à inundazioni.
Parametri di qualità di l'acqua
L'aquacultori puderanu prufittà di a tecnulugia seguitendu a temperatura, a cuncentrazione d'ossigenu dissoltu è u livellu di pH di l'acqua, chì li permetterà d'identificà u mumentu ottimale per l'alimentazione è di verificà a salute di i pesci.
Si tratta di fà chì a tecnulugia chì pò fà una vera differenza sia più accessibile è più accessibile à quelli chì ne anu più bisognu. L'impattu chì questu puderia avè in i paesi in via di sviluppu hè enormu, è hè statu brillanti sente i feedback iniziali di i piscicultori nantu à a differenza chì questu puderia fà per i so mezi di sussistenza. Una larga gamma di applicazioni
Benvenuti à cunsultà
https://www.alibaba.com/product-detail/RS485-WIFI-4G-GPRS-LORA-LORAWAN_62576765035.html?spm=a2747.product_manager.0.0.73d771d2nQ6AvS
Data di publicazione: 20 settembre 2024