• pagina_intestazione_Bg

Rilevazione precisa di ogni raghju di sole: e stazioni solari HONDE diventanu l'equipaggiu principale per u funziunamentu efficiente di e centrale solari mundiali

Oghje, cù u rapidu sviluppu di l'energie rinnuvevuli, l'efficienza operativa di e centrale solari affetta direttamente a pruduzzione di energia pulita è u ritornu di l'investimentu. Monitorizendu precisamente e cundizioni ambientali è meteorologiche di u situ di a stazione, u sistema integratu di monitoraghju meteorologicu di HONDE, cuncipitu apposta per e centrale solari, diventa u "cervellu intelligente" per u funziunamentu efficiente di diverse centrale fotovoltaiche da i deserti à l'altipiani, da e zone custiere à e regioni interne.

U desertu d'Atacama in Cile: un "ottimizatore di efficienza" chì tratta ambienti estremi
À a centrale fotovoltaica in u desertu d'Atacama, chì hà a luce solare più forte di u mondu, a stazione meteorologica HONDE hà dimustratu una adattabilità ambientale eccezziunale. U sistema hè dotatu di sensori di radiazione d'alta precisione è radiometri spettrali, chì ùn solu monitoranu a radiazione tutale, a radiazione sparsa è a radiazione diretta in tempu reale, ma analizzanu ancu a cumpusizione spettrale, furnendu parametri di valutazione di e prestazioni per monocristalli d'alta efficienza è moduli di perovskite emergenti. Intantu, a cumbinazione di dati di monitoraghju di a temperatura ambientale è di a velocità di u ventu cù u mudellu di temperatura di u backplane permette à a squadra operativa è di manutenzione di determinà accuratamente u statu operativu di i cumpunenti. Dopu à u tempu di sabbia è polvere, danu priorità à a pulizia di i pannelli cù perdite di efficienza severe, aumentendu cusì l'efficienza di pulizia generale di più di u 30%.

"Espertu di Previsione di Potenza per Terreni Cumplessi"
In una grande basa fotovoltaica in India, a Stazione meteorologica HONDE assume l'impurtante compitu di assicurà a stabilità di a rete elettrica. I punti di monitoraghju spiegati in varie zone di a centrale elettrica formanu una densa rete meteorologica, chì traccia e fluttuazioni di l'irraggiamentu causate da u muvimentu di e nuvole in tempu reale. Questi dati, cumminati cù u statu di salute di i cumpunenti ottenutu per mezu di ispezioni di droni, permettenu à e centrale elettriche di prevede accuratamente i cambiamenti in a generazione di energia da 15 à 30 minuti in anticipu, furnendu una basa cruciale per a distribuzione di a rete. In invernu, u sistema pò ancu monitorà l'impattu di l'accumulazione di neve nantu à i cumpunenti, guidà a priorità di l'operazioni di rimozione di a neve è minimizà e perdite di generazione di energia à u massimu.

Dubai, Emirati Arabi Uniti: Surveglianza di l'"Avampostu d'Alerta di Corrosione" per e Centrali Elettriche Custiere
In e centrale solari longu u Golfu Persicu, l'aria à alta salinità è e timpeste di sabbia minaccianu inseme a durata di vita di l'attrezzatura. A stazione meteorologica HONDE ùn solu monitorizza i parametri meteorologichi cunvinziunali, ma hè ancu dotata di un modulu di monitoraghju di a currusività atmosferica per valutà a velocità di deposizione di sale è u risicu di currusione in tempu reale. Quandu si rileva un clima di sabbia è polvere cumminatu cù cundizioni di alta umidità, u sistema emette un avvisu di pulizia per impedisce à u sale è a sabbia di furmà incrostazioni difficili da rimuovere nantu à a superficia di i cumpunenti, allargendu cusì a durata di vita di i cumpunenti è riducendu i costi operativi è di manutenzione.

Brandeburgo, Germania: "Modulatore di microclima" di AgriVoltaic
In u prugettu agrivoltaicu in u nordu di a Germania, a stazione meteorologica HONDE ghjoca un doppiu rolu. U sistema furnisce dati microclimatici precisi per a pruduzzione agricula monitorizendu i cambiamenti di luce, temperatura, umidità è velocità di u ventu sottu à i pannelli fotovoltaichi. Quessi dati cunfermanu chì una dispusizione raghjonevule di i pannelli fotovoltaichi pò calà a temperatura di a superficia di 2-3 ℃ in estate è riduce l'evaporazione di l'acqua di 25%, ottenendu veramente l'effettu sinergicu di "un pezzu di terra, duie racolte".

Da l'irradiazione estrema in u desertu cilenu à a sinergia agrosolare in e pianure tedesche, da terreni cumplessi à l'ambienti currusivi longu a costa di u Mediu Oriente, e stazioni meteorologiche dedicate à e centrale solari HONDE stanu diventendu l'equipaggiu principale per ottimizà u funziunamentu è migliurà l'efficienza di generazione di energia di e centrale solari mundiali cù e so capacità di raccolta di dati precise è affidabili. Mentre a proporzione di energie rinnuvevuli cuntinueghja à cresce, stu sistema continuerà à furnisce una solida basa di dati per a transizione energetica mundiale.

https://www.alibaba.com/product-detail/IoT-4-in-1-Professional-Outdoor_11000027096294.html?spm=a2747.product_manager.0.0.44b671d2poHcK3

Per più infurmazioni nantu à e stazioni meteo, cuntattate Honde Technology Co., LTD.

WhatsApp: +86-15210548582

Email: info@hondetech.com

Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com


Data di publicazione: 03 di nuvembre di u 2025