• pagina_intestazione_Bg

Una nova rivoluzione in l'agricultura sudafricana: i sensori di u terrenu aiutanu l'agricultura di precisione

Cù l'impattu crescente di u cambiamentu climaticu mundiale nantu à a pruduzzione agricula, l'agricultori in Sudafrica cercanu attivamente tecnulugie innovative per risponde à e sfide. L'adopzione diffusa di a tecnulugia avanzata di sensori di u terrenu in parechje parte di u Sudafrica marca un passu impurtante versu l'agricultura di precisione in l'industria agricula di u paese.

L'ascesa di l'agricultura di precisione
L'agricultura di precisione hè un metudu chì usa a tecnulugia di l'infurmazione è l'analisi di dati per ottimizà a pruduzzione di e culture. Survegliendu e cundizioni di u terrenu in tempu reale, l'agricultori ponu gestisce i so campi in modu più scientificu, aumentà i rendimenti è riduce u sprecu di risorse. U dipartimentu di l'agricultura di u Sudafrica hà collaboratu cù un numeru di cumpagnie tecnologiche per implementà migliaia di sensori di u terrenu in l'agricultori in tuttu u paese.

Cumu funzionanu i sensori di u terrenu
Questi sensori sò integrati in u terrenu è sò capaci di monitorà indicatori chjave cum'è l'umidità, a temperatura, u cuntenutu di nutrienti è a cunduttività elettrica in tempu reale. I dati sò trasmessi senza filu à una piattaforma basata nantu à u cloud induve l'agricultori ponu accede à elli via i so smartphones o computer è ottene cunsiglii agriculi persunalizati.

Per esempiu, quandu i sensori rilevanu chì l'umidità di u terrenu hè sottu à una certa soglia, u sistema avvisa automaticamente l'agricultori di irrigà. In listessu modu, se u terrenu ùn hà micca abbastanza nutrienti cum'è azotu, fosforu è potassiu, u sistema cunsiglia à l'agricultori d'applicà a quantità ghjusta di fertilizante. Stu metudu di gestione precisu ùn solu migliora l'efficienza di a crescita di e culture, ma riduce ancu u sprecu d'acqua, fertilizante è altre risorse.

U redditu reale di l'agricultori
In una splutazione agricula in a pruvincia di u Capu Orientale in Sudafrica, l'agricultore John Mbelele hà utilizatu sensori di u terrenu per parechji mesi. "Prima, duviamu fidà ci di l'esperienza è di i metudi tradiziunali per ghjudicà quandu irrigà è fertilizà. Avà cù questi sensori, possu sapè esattamente quale hè a cundizione di u terrenu, ciò chì mi dà più fiducia in a crescita di e mo culture."

Mbele hà ancu nutatu chì, aduprendu i sensori, a so splutazione agricula usa circa 30% menu acqua è 20% menu fertilizante, mentre aumenta i rendimenti di e culture di 15%. Questu ùn solu riduce i costi di pruduzzione, ma riduce ancu l'impattu ambientale.

Casu d'applicazione
Casu 1: Oasis Farm in u Capu Orientale
Sfondate:
Situata in a Pruvincia di u Capu Orientale di l'Africa Suttana, Oasis Farm copre una superficia di circa 500 ettari è cultiva principalmente granu è soia. A causa di e precipitazioni irregulari di a regione in l'ultimi anni, l'agricultore Peter van der Merwe hà cercatu modi per rende l'usu di l'acqua più efficiente.

Applicazioni di sensori:
À u principiu di u 2024, Petru hà stallatu 50 sensori di u terrenu in a splutazione agricula, chì sò distribuiti in diverse parcelle per monitorà l'umidità di u terrenu, a temperatura è u cuntenutu di nutrienti in tempu reale. Ogni sensore manda dati à a piattaforma cloud ogni 15 minuti, chì Petru pò vede in tempu reale via una applicazione mobile.

Risultati specifici:
1. Irrigazione di precisione:
Utilizendu i dati di i sensori, Peter hà scupertu chì l'umidità di u terrenu in certi appezzamenti hè diminuita significativamente in un periodu di tempu specificu, mentre chì in altri hè rimasta stabile. Hà adattatu u so pianu d'irrigazione basatu annantu à questi dati è hà implementatu una strategia d'irrigazione zonale. Di cunsiguenza, l'usu di l'acqua d'irrigazione hè statu riduttu di circa u 35 per centu, mentre chì i rendimenti di granu è soia sò aumentati rispettivamente di u 10 per centu è di l'8 per centu.
2. Ottimizà a fecundazione:
I sensori surveglianu ancu u cuntenutu di nutrienti cum'è l'azotu, u fosforu è u potassiu in u tarrenu. Petru hà adattatu u so calendariu di fertilizazione basendu si nantu à sti dati per evità a sovrafertilizazione. Di cunsiguenza, l'usu di fertilizanti hè statu riduttu di circa u 25 per centu, mentre chì u statu nutrizionale di e culture hè migliuratu.
3. Avvisu di parassiti:
I sensori anu ancu aiutatu Petru à rilevà i parassiti è e malatie in u terrenu. Analizendu i dati di temperatura è umidità di u terrenu, hè statu capace di prevede l'apparizione di parassiti è malatie è di piglià misure preventive per riduce l'usu di pesticidi.

Feedback da Peter van der Mewe:
"Cù u sensore di u terrenu, aghju pussutu gestisce a mo splutazione agricula in modu più scientificu. Prima, era sempre preoccupatu per l'irrigazione eccessiva o a fertilizazione, avà possu piglià decisioni basate nantu à dati reali. Questu ùn solu aumenta a pruduzzione, ma riduce ancu l'impattu ambientale."

Casu 2: « Vigneti assulanati » in u Capu Occidentale
Sfondate:
Situata in a Pruvincia di u Capu Occidentale in Sudafrica, Sunshine Vineyards hè cunnisciuta per a pruduzzione di vini di alta qualità. A pruprietaria di a vigna Anna du Plessis hè di fronte à a sfida di a diminuzione di i rendimenti è di a qualità di l'uva per via di l'effetti di u cambiamentu climaticu nantu à a pruduzzione viticola.

Applicazioni di sensori:
À a mità di u 2024, Anna hà stallatu 30 sensori di u terrenu in i vigneti, chì sò distribuiti sottu à diverse varietà di vigne per monitorà l'umidità di u terrenu, a temperatura è u cuntenutu di nutrienti in tempu reale. Anna usa ancu sensori meteorologichi per monitorà dati cum'è a temperatura di l'aria, l'umidità è a velocità di u ventu.

Risultati specifici:
1. Gestione di e multe:
Cù i dati di i sensori, Anna hè capace di capisce accuratamente e cundizioni di u terrenu sottu à ogni vigna. Basendu si nantu à sti dati, hà adattatu i piani d'irrigazione è di fertilizazione è hà messu in opera una gestione raffinata. Di cunsiguenza, u rendimentu è a qualità di l'uva sò stati significativamente migliurati, cum'è a qualità di i vini.
2. Gestione di e risorse idriche:
I sensori anu aiutatu Anna à ottimizà u so usu di l'acqua. Hà scupertu chì l'umidità di u terrenu in certi appezzamenti era troppu alta durante certi periodi di tempu, ciò chì hà purtatu à una mancanza d'ossigenu in e radiche di a vigna. Aghjustendu u so pianu d'irrigazione, hà evitatu a sovrairrigazione è hà risparmiatu acqua.
3. Adattabilità climatica:
I sensori climatichi aiutanu Anna à stà à ghjornu cù l'effetti di u cambiamentu climaticu nant'à i so vigneti. Basendu si nant'à i dati di a temperatura è di l'umidità di l'aria, hà adattatu e misure di poda è d'ombreggiatura di e vigne per migliurà a resistenza climatica di e vigne.

Feedback da Anna du Plessis:
«Cù sensori di terra è sensori climatichi, aghju pussutu gestisce megliu a mo vigna. Questu ùn solu migliora u rendimentu è a qualità di l'uva, ma mi dà ancu una megliu capiscitura di l'effetti di u cambiamentu climaticu. Questu serà assai utile per i mo futuri piani di piantazione.»

Casu 3: Fattoria di Raccolta in KwaZulu-Natal
Sfondate:
A splutazione agricula Harvest hè situata in a pruvincia di KwaZulu-Natal è cultiva principalmente canna da zuccheru. Cù e precipitazioni irregulari in a regione, l'agricultore Rashid Patel hà cercatu modi per aumentà a pruduzzione di canna da zuccheru.

Applicazioni di sensori:
In a seconda metà di u 2024, Rashid hà stallatu 40 sensori di u terrenu in a splutazione agricula, chì sò distribuiti in diverse parcelle per monitorà l'umidità di u terrenu, a temperatura è u cuntenutu di nutrienti in tempu reale. Hà ancu utilizatu droni per piglià foto aeree è monitorà a crescita di a canna da zuccheru.

Risultati specifici:
1. Aumentà a pruduzzione:
Utilizendu i dati di i sensori, Rashid hè statu capace di capisce accuratamente a cundizione di u terrenu di ogni parcella. Hà adattatu i piani d'irrigazione è di fertilizazione basatu annantu à sti dati, implementendu strategie d'agricultura di precisione. Di cunsiguenza, u rendiment di a canna da zuccheru hè aumentatu di circa u 15%.

2. Risparmià risorse:
I sensori anu aiutatu Rashid à ottimizà l'usu di l'acqua è di i fertilizanti. Basatu annantu à i dati di l'umidità di u terrenu è di u cuntenutu di nutrienti, hà adattatu i piani d'irrigazione è di fertilizazione per evità l'irrigazione è a fertilizazione eccessive è risparmià risorse.

3. Gestione di i parassiti:
I sensori anu ancu aiutatu Rashid à individuà i parassiti è e malatie in u terrenu. Basatu annantu à i dati di temperatura è umidità di u terrenu, hà pigliatu precauzioni per riduce l'usu di pesticidi.

Feedback da Rashid Patel:
«Cù u sensore di u terrenu, aghju pussutu gestisce a mo splutazione agricula in modu più scientificu. Questu ùn solu aumenta u rendiment di a canna da zuccheru, ma riduce ancu l'impattu ambientale. Aghju intenzione di allargà ulteriormente l'usu di sensori in u futuru per ottene una maggiore efficienza di a produzzione agricula.»

Supportu di u guvernu è di l'imprese tecnologiche
U guvernu sudafricanu attribuisce una grande impurtanza à u sviluppu di l'agricultura di precisione è furnisce una quantità di sussidi pulitichi è sussidi finanziarii. "Prumovendu a tecnulugia di l'agricultura di precisione, speremu di migliurà l'efficienza di a pruduzzione agricula, salvaguardà a sicurezza alimentaria naziunale è prumove u sviluppu sustenibile", hà dettu u funziunariu di u guvernu.

Parechje cumpagnie tecnologiche sò ancu attivamente implicate, offrendu parechji tippi di sensori di u terrenu è piattaforme d'analisi di dati. Queste cumpagnie ùn solu furniscenu equipaggiamenti hardware, ma furniscenu ancu furmazione tecnica è servizii di supportu à l'agricultori per aiutalli à utilizà megliu queste nuove tecnulugie.

Prospettive future
Cù l'avanzamentu cuntinuu è a pupularizazione di a tecnulugia di i sensori di u terrenu, l'agricultura in Sudafrica inaugurarà un'era di agricultura più intelligente è efficiente. In u futuru, sti sensori puderanu esse cumminati cù droni, macchine agricule automatizate è altri dispositivi per furmà un ecosistema agriculu intelligente cumpletu.

U duttore John Smith, un espertu agriculu sudafricanu, hà dettu: "I sensori di u terrenu sò una parte impurtante di l'agricultura di precisione. Cù questi sensori, pudemu capisce megliu i bisogni di u terrenu è di e culture, permettendu una pruduzzione agricula più efficiente. Questu ùn solu aiuterà à aumentà a pruduzzione alimentaria, ma ancu à riduce l'impattu ambientale è cuntribuisce à u sviluppu sustenibile".

Cunclusione
L'agricultura sudafricana hè in traccia di una trasfurmazione guidata da a tecnulugia. L'ampia applicazione di sensori di u terrenu ùn solu migliora l'efficienza di a pruduzzione agricula, ma porta ancu veri benefici ecunomichi à l'agricultori. Cù u cuntinuu avanzamentu di a tecnulugia è di u sustegnu puliticu, l'agricultura di precisione ghjucherà un rolu sempre più impurtante in Sudafrica è in u mondu sanu, dendu un cuntributu pusitivu à u raggiungimentu di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile.

https://www.alibaba.com/product-detail/ONLINE-MONITORING-DATA-LOGGER-LORA-LORAWAN_1600294788246.html?spm=a2747.product_manager.0.0.7bbd71d2uHf4fm


Data di publicazione: 20 di ghjennaghju di u 2025