Una volta, l'agricultori si basavanu nantu à u clima è l'esperienza per l'irrigazione. Avà, cù u sviluppu di l'Internet di e Cose è di e tecnulugie agricule intelligenti, i sensori di u terrenu stanu cambiendu tranquillamente stu mudellu tradiziunale. Monitorizendu precisamente l'umidità di u terrenu, furniscenu un supportu di dati in tempu reale per l'irrigazione scientifica, aprendu a strada à un'era di agricultura efficiente è chì risparmia acqua.
In vaste terre agricule, i sensori di u terrenu integrati in e radiche di e culture agiscenu cum'è sensibili "terminazioni nervose", catturendu continuamente u terrenu"impulsu"24 ore su 24, 7 ghjorni su 7. Quessi sensori ùn solu surveglianu i livelli critichi d'umidità, ma furniscenu ancu analisi approfondite di a cumpusizione di u terrenu, u pH, a salinità è i diversi livelli di nutrienti (cum'è l'azotu, u fosforu è u potassiu)."
«In u passatu, eru sempre preoccupatu di a mancanza o di a sovrairrigazione. Avà, una applicazione mobile mi permette di vede a scarsità d'acqua per ogni appezzamentu di terra, ciò chì hè assai intuitivu», hà dettu un agricultore chì usa sta tecnulugia. «Questu ùn solu pò risparmià finu à u 30% di l'acqua d'irrigazione, ma soprattuttu, impedisce a perdita di nutrienti è i danni à a struttura di u terrenu causati da a sovrairrigazione.»
L'esperti indicanu chì l'impurtanza di i sensori di u terrenu và assai al di là di a cunservazione di l'acqua. Gestisce precisamente l'umidità è i nutrienti di u terrenu pò prumove efficacemente una crescita sana di e radiche di e culture è migliurà a struttura di u terrenu. À longu andà, hè ancu un modu efficace per cumbatte l'erosione è a degradazione di u terrenu. Inoltre, capisce u pH di u terrenu hè cruciale per adattà e strategie di fertilizazione è ottimizà l'ambiente di u terrenu.
"I dati chì raccogliemu ci aiuteranu à custruisce una basa di dati di classificazione di u terrenu più cumpleta",hà spiegatu un scientistu agriculu. «Questu ùn solu guiderà e pratiche agricule attuali, ma furnirà ancu una basa scientifica per a futura bonifica di u terrenu è a gestione sustenibile di a terra.»
Cù a diminuzione di i costi è u migliuramentu di e capacità d'analisi di dati, i sensori di u terrenu, una volta cunsiderati "tecnulugia nera", sò diventati rapidamente omnipresenti. Marcanu un cambiamentu in l'agricultura da una gestione estensiva à una presa di decisioni precisa, assicurendu a sicurezza alimentaria mentre pruteggemu e preziose risorse di u terrenu da quale dipendemu.
Per più infurmazioni nantu à e stazioni meteo, cuntattate Honde Technology Co., LTD.
WhatsApp: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 23 di settembre di u 2025