I sensori di u terrenu sò stati implementati cù successu in parechje zone agricule maiò in Macedonia, furnendu à l'agricultori lucali dati precisi di monitoraghju di u terrenu è facilitendu a gestione scientifica di a pruduzzione agricula.
Un monitoraghju precisu risolve i prublemi d'irrigazione
I sensori di u terrenu ponu monitorà l'umidità di u terrenu, a temperatura, a cunduttività elettrica è u cuntenutu di nutrienti chjave in tempu reale. Quessi dati furniscenu à l'agricultori macedoni una basa scientifica per e decisioni d'irrigazione. In a rinomata zona di cultura di u totobacco di Priep, i dati di i sensori indicanu chì ci hè un prublema d'irrigazione eccessiva in i terreni agriculi lucali. Attraversu una regulazione precisa, l'agricultori anu riduttu cù successu u cunsumu d'acqua d'irrigazione di u 30%.
«Prima, ci basavamu nantu à l'esperienza per determinà u mumentu di l'irrigazione. Avà, cù i dati in tempu reale furniti da i sensori, l'irrigazione hè più precisa è efficiente», hà dettu un agricultore lucale. «Questu ùn solu risparmia risorse idriche preziose, ma aumenta ancu i rendimenti è a qualità di e culture.»
Una varietà di culturi anu prufittatu significativamente
In a regione di Tikweis, a più grande zona di cultura di a vigna in Macedonia, i sensori di u terrenu ghjocanu un rollu significativu. I viticultori utilizanu sensori per monitorà i cambiamenti di l'umidità di u terrenu, capendu accuratamente u mumentu di l'irrigazione, ciò chì hà aumentatu u cuntenutu di zuccheru di l'uva di 15% è hà migliuratu significativamente a qualità di i frutti.
In e basi di piantazione di ligumi intornu à Skopje, i sensori anu aiutatu l'agricultori à ottimizà i so piani di fertilizazione. Basatu annantu à i dati nutrizionali di u terrenu furniti da i sensori, pudemu aghjustà precisamente u rapportu di fertilizzante, chì ùn solu risparmia costi, ma aumenta ancu i rendimenti di ligumi ", hà introduttu u rispunsevule di a basa.
Soluzioni intelligenti per affruntà u cambiamentu climaticu
I funzionari di u dipartimentu agriculu macedone anu dichjaratu chì l'introduzione di sensori di u terrenu hè puntuale. Cù u cambiamentu climaticu chì porta à mudelli di precipitazioni instabili, l'agricultura tradiziunale hè di fronte à sfide gravi. "Questi dispositivi intelligenti ci anu aiutatu à custruisce un sistema di pruduzzione agricula più resistente", hà cummentatu u funzionariu.
In a zona di cultura di u granu di a valle di Valdar, l'agricultori anu utilizatu i dati di i sensori per ottimizà i tempi di semina è d'irrigazione, affrontendu cù successu a siccità anormale di sta primavera è assicurendu una pruduzzione di granu stabile.
L'innuvazione tecnologica hè stata ricunnisciuta da l'esperti
L'esperti agriculi anu assai lodatu l'effettu di l'applicazione di i sensori di u terrenu. "I dati furniti da questi dispositivi ùn sò micca solu precisi, ma soprattuttu, ponu esse analizzati in modu intelligente attraversu a piattaforma cloud per offre à l'agricultori suggerimenti di piantazione attuabili", hà dettu un prufessore di l'Università Macedone di l'Agricultura.
Prospettive future
Cù u successu di u prugettu pilotu, u guvernu macedone pensa à prumove sta tecnulugia in tuttu u paese. I funzionari di u dipartimentu di sviluppu rurale anu revelatu chì anu intenzione di stabilisce una rete intelligente di monitoraghju agriculu basata annantu à sensori di u terrenu in e principali zone agricule in i prossimi trè anni.
L'osservatori di l'industria credenu chì l'applicazione riescita di i sensori di u terrenu in Macedonia hà furnitu un mudellu per u sviluppu di l'agricultura di precisione in i Balcani. À misura chì più agricultori sperimentanu i benefici purtati da a tecnulugia agricula digitale, si prevede chì sta suluzione innovativa serà più largamente prumossa in tutta a regione.
Per più infurmazioni nantu à i sensori di u terrenu, cuntattate Honde Technology Co., LTD.
WhatsApp: +86-15210548582
Email: info@hondetech.com
Situ web di a cumpagnia:www.hondetechco.com
Data di publicazione: 23 d'ottobre di u 2025





